Saturday, September 20, 2008

Cheek Stretch Anyone?

I came across this as I was blog-hopping..


I want cheeks like those. Is it possible? Mine are like all over the place. How to excercise the cheeks? Chewing gum is it. Hahaha..
Ye, sy tade keje. Sy frust boss tak bg balik raye.

7 comments:

Juraidah Hashim said...

xbole blk raye ke kin?siannye~~~
minah tu sazzy ke kin?

bijoux said...

yo bebeh!! aah, tu cik sazzy kte,cumel kan die? aku takde gaye leh balik raye je ni..hua hua hua.

Unknown said...

ha ah dia mmg comel kin. Kecil dan comel. Berlatih pipi kin?

bijoux said...

ye belatih pp. da tade keje sgt da ni. area len mcm tade hasel je nak latih. haha.

Along said...

oh kalo latihan itu tak menjadi dan sangat memenatkan, suck in ur cheeks b4 amek gambar..pasti terserlah cheekbones anda!

hahaha.

bijoux said...

oh time kaseh along. akan ku cube ingtkan diri utk sedut2 pp sendiri. hahahaha. pasti a mouthful. sbb tembam sgt.hahahahha.

Jay said...

a mouthful?!! bwahahaha...nice one.