On the 9th day of this year, I found out where you were really, on new year's eve. You told me you were going to sleep, tired from the long drive to KL. I was pretty pooped too. So I believed you. Don't really get what the issue is with just telling me these things. Would I have had a fit? And actually tell you not to go..when of course me out of all people would know you would go anyways. Despite of. Regardless, kan?
Saya sangat kecik hati dengan awak. Kenapa susah sangat nak bukak hati awak dan bercerita dengan saya. Siapa saya kalau bukan tempat untuk awak berkongsi kisah hidup awak.
Sebab perkara ini, dan juge peristiwa-peristiwa lain saya rasa dingin dengan awak.
3 comments:
eh. situasi kte same.
kunon penat kn. ade kt umah.
siap ckp, "i'm tired. pls understand me".
ok fine - kata along.
alih², ohhhhh my. pegi men bowling ?
wut the fun kn ?
ape gune ade gf klau tiada mahu kongsi. kn kn ?
sbb satu perisitiwa kita akan berasa dingin terhadap perkara2 lain juge kn. perasaan yg susah nk get over.
along : what the fun sgt. manusia ni cepat sgt lupa, apetah lg complacent.
tsha : tu a sal. sume aku rase da tabest. tabest. tabest.
Post a Comment